top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תZehava Keren

גילי בן 60 - מזל טוב!



גילי, הנער שאנחנו זוכרים עם שיער הבלונד הפרוע והארוך, שאהב הכי בעולם את הים, כבר בן 60! זה בלתי נתפס, כי בתודעה הפנימית שלנו, כולנו ממשיכים להיות בני שש עשרה, זהובים משמש הקיץ, מתרוצצים יחפים על החולות החמים בחוף קריית חיים, מחפשים איך להעביר את הסופ"שים בדרך הכי נהדרת שאפשר. בין לבין משתדלים להשקיע הכי פחות בלימודים ולהצליח הכי הרבה. מלווים זה את זה בניצני ההתאהבויות, מטפחים את פרחי הזוגיות שמתחילים לפרוח. חולמים בלי גבולות, מתרגשים מהמוזיקה הכי יפה שאי פעם נוצרה (כל דור חושב את זה על המוזיקה של תקופתו...).

ובהמשך מלווים זה את זה בחתונות - גילי ומירה מתחתנים ב"גני לוי" סמוך לנהריה, בחתונה שמחה ויפה. (גם שם הוא הצליח להתחמק מחליפה...) בהולדת הילדים (טל ושי המקסימות) ובגדילתם המהירה מידי, וגם הם כבר מתחתנים (לא מזמן טל החמודה...) הנכדים מתחילים להיוולד ולהאיר את השגרה. והנה גם הפנסיה בפתח.

וכל הזמן הילד הזה, גילי , עסוק בדבר אחד – איך לחבר בין אנשים ולהרבות טוב בעולם. אם יש דרך לעזור למישהו במשהו, הכתובת ברורה – גילי.

ולכן, כשמציינים יום הולדת שישים לגילי ותמהים מול המספר העגול הזה, שלא מתחבר אליו בשום צורה, נזכרים בכמה מילים מהשיר הזה:

"אני פועלת פשוטה  שמתייצבת  כל זריחה  במפעל  לייצור  טוב לב"

כתבה: חלי ראובן מתוך השיר "פועלת פשוטה" כי גם גילי הוא פועל פשוט כזה במפעל שמפיק הרבה טוב לב ולבביות. בתקופה שבה אנשים מסתגרים כל אחד בתוך הקונכייה הפרטית שלו ומתמודדים עם העולם כל אחד בדרכו, גילי יוצא אל העולם חמוש באכפתיות ובאמפטיה וזורע הרבה אור סביבו.

אנחנו מאחלים לך בריאות והנאה בהמשך הדרך ובעיקר הרבה נחת מהחיים ומהמשפחה היפה שלך!

בידידות ובאהבה

זהבה ודני.

64 צפיותתגובה 1

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page